förlåt... och så skulle jag ju inte säga de....



jag tänker inte skriva ett förlåt för att jag är så dålig på att uppdattera, för troligtvis bryr du som läser dig inte ens om det. Men jag är ledsen för att jag inte skriver. De händer så mycket trevligt varje dag att jag borde skriva. Skriva för att låta dig få se en glimt av det ljus som mitt liv speglar sig i varje dag.
men jag har ett själ... Jag skriver dagbok... så de blir lixsom som att jag skriver av min skrivdos där varje dag.
Dessutom skriver man ju för någon här, och det är svårt att skriva för någon när man inte vet vad de vill läsa...
Mycket lättare att inte låta någon få läsa ens texter helt enkelt.
men ja titta nu har jag ju precis skrivit ett helt inlägg...

OCH bett om förlåtelse... Jaja

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du e inte så duktig på att uppdatera...och din dagbok kan man ju inte läsa....så ......BÄTTRING!! ;) puss puss

2011-03-12 @ 14:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0