WOOOW!!!

Ååå det här är så grymt!
I skolan så jobbar vi med andra världskriget.
Vi har fått ett uppdrag att göra i princip vad vi vill.
Jag och ottilia valde bland annat att titta på de fruktansvärda "exprimenten" som människor blev usatta för.
jag jobbade lite med det nu på lovet och hittade en sida där en kvinna vid namn Eva Korn berättade om sig och sin tvillingsyster. Längst ner hittade jag en mail adress. Jag kämpade ihop ett mail på engelska och skickade iväg det till USA. och hon SVARADE!!! det är värkligen coolt, jag blev så glad! 
Men så mycket hämskt hon berättade! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad coolt att hon svarade! Det där låter ju asintressant! Jag har hört att de utförde jättehemska expriment på tvillingar, och på blåögda personer. Vilket betyder att jag legat jävligt risigt till och jag hade varit med då! ;) ♥

2011-01-09 @ 13:12:45
URL: http://popcorndoft.blogg.se/
Postat av: meee

Ja, verkligen! ja, fast sen äru ju inte jude heller... men ja verkligen hemskt! ♥

2011-01-16 @ 16:16:41
URL: http://glimmandeogonblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0