2011

det känns så lustigt att skriva 2011,
jag är en sån person som i en evighet förtsätter att skriva tilda 8a även om jag börjat 9-an,
som utan att tänka på det skriver 2010 och nukänns det som att jag precis har fått min hjärna att fatta att inte skriva 2009 och då ska jag skriva 2010! helt sjukt.

Jag är väldigt nöjd med mitt 2010 och ser framemot ett till år med motgångar och framgångar.
Jag har en kännsla av att det kommer gå rysligt fort, men bjuda på många spännande erfarenheter!
Så nu slänger jag mig in det nya året med stormsteg (som om jag kunde ha undvikt det... MEN ändå!!!)

Gott nytt år på er alla!!! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Det märks att du har svårt att skriva 2011...för då har skrivit fel i din blogg oxå...;) Alla har nog svårt att ställa om sig mitt <3. Du kommer nog få ett bra år!! Får se till att det blir så!!PUSS PUSS PUSS Älskar dig!!!!!!

2011-01-01 @ 15:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0